עבודות גבס והחלקת קירות
30 בנובמבר 2017
שיפוץ בתים ודירות
30 בנובמבר 2017

קבלן גמר טיח וריצוף


 

קבלן גמר, טיח וריצוף במרכז

אנו מקבלים פרויקטים לגמר החל מגמר שלב השלד ועד למסירת המפתח אנו מבצעים את עבודות הגמר במלא תשומת הלב תוך הקפדה על שימוש במוצרים באיכות פרימיום וביצוע סופר איכותי ללא פשרות.

עבודות טיח אנו מבצעים עבודות טיח באמצעות משאבת טיח, העבודה באמצעות משאבת טיח חוסכת זמן רב בביצוע העבודות ומקצרת את השלבים. אנו מבצעים עבודות טיח חדש בקבלנות לבתים פרטיים, דו משפחתיים ובניינים משותפים.

אנו מחדשים טיח חוץ בבתים ובבניינים משותפים, חידוש טיח החוץ נותן מראה חדיש ומרענן לבניין, כמו כן פותר את בעיות הרטיבות והקילופים השונים בתוך ומחוץ לדירה או למבנה. חידוש מעטפת החוץ בבניינים משותפים דורש מספר גורמים שחוברים יחדיו ויבטיחו ביצוע מושלם או קרוב לכך:

לכל פרויקט ביטוח קבלנים מקיף הרשום בהתאם לכתובת האתר אנו שוכרים את שירותיו של קבלן פיגומים המתקין את הפיגום בהתאם לתקני הבטיחות המקובלים. אנו מבצעים חידוש למעטפת החיצונית ושיפוץ כולל בתים משותפים, מבנים משותפים, בתים פרטיים, נבצע קילוף לקירות המבנה עד לשכבה יציבה, נבצע שטיפה יסודית של הקיר משאריות אבק הקילוף, ניישם שכבת המגן, הרבצה שתפקידה למנוע את חדירת מים לקירות החוץ במבנה, שכבות טיח נוספות מיישרות באמצעות מייקים לאחריהן שכבת הגמר.

שכבת הגמר היא זו שתקבע את מראה המבנה לאחר סיום השיפוץ לשכבת הגמר ישנן מספר אפשרויות אשר הנפוצות בהן הן: שליכט אקרילי צבעוני, שליכט זה מגיע במרקמים ובגוונים שונים כאשר אנו מבצעים שליכט אקרילי צבעוני, שליכט אקרילי מגוון או שליכט מינרלי, אנו מקפידים לבצע את העבודה באמצעות טייחים מקצועיים בלבד ללא פשרה על איכות העבודה

קבלן טיח תרמי במרכז: אנו מבצעים טיח תרמי לשמירה על בידוד הבית מהשפעות חום וקור, טיח זה מגיע ב5 שכבות ודורש עבודה רב שלבית ומיומנות רבה בעת הביצוע אנו מקפידים על יישור דו כיווני לטיח, כדי לספק עבודה בסטנדרטים גבוהים מאד.

תפקידו של הטיח בבניין הוא איטום ומראה אסתטי לקירות, הטיח מורכב ממלט וחול, טיט ועוד, בד"כ ניישם שלוש שכבות של טיח: בשכבות הראשונות יש אשפרה של 3 ימים לפחות בכל שכבה. השכבה הראשונה הנה שכבת ההרבצה, באמצעותה אנו אוטמים את קירות החוץ של הבניין לחדירת מים, עובייה 3-5 מ"מ. השכבה השנייה הנה שכבה מיישרת תפקידה למנוע בליטות או שקעים בקירות החוץ והפנים, עובייה 2-3 ס"מ השכבה השלישית, שכבת הגמר תיושם על בסיס מקשר על בסיס מים או טמפרטין בהתאם לנדרש.

קבלן ריצוף במרכז, חיפויי קירות ובריקים הריצוף וחיפוי הקירות בדירה הם מרכיבים מהותיים במראה הסופי של הדירה, הריצוף ניתן להחלפה אך אינו ניתן לתיקון ולכן יש להקפיד על עבודה עם רצפים מעולים מהשורה הראשונה בלבד. במהלך עבודת הריצוף לעתים אנו מקבלים מרצפות גרניט פורצלן 60*60, 80*80, אחר אשר המשטח העליון אינו מיושר והנו קעור או קמור, זאת ללא קשר לספק החומר. הסיבה היא שיטת האפייה של החומר ולכן אנו משתדלים לדייק במסגרת האפשרויות הקיימות ככל הניתן.

כאשר הריצוף בדירה יציב ומפולס, ניתן לבצע הדבקה ללא חשש ואף לבצע את הריצוף בהצמדה אריח לאריח. כאשר הריצוף נוטה לשקוע, אינו ישר, מפריע לממ"ד, הריצוף חלק עד חלק מאד נבצע הסרה של המרצפות הקיימות ואז נרצף מחדש היתרונות של ריצוף מחדש עולים על אי הנוחות הזמנית והעלות השולית הנוספת.

רבים מבצעים בדירותיהם חיפוי קירות באמצעות אבן או בריקים, בכך הם מאפשרים חזות יוקרתית לדירתם

אנו מבצעים עבודה איכותית, ללא פשרות, בצוות העבודה שלנו נמצאים רצפים מעולים החומרים בהם אנו משתמשים לעבודות הריצוף: קרמיקה, אבן טבעית, גרניט פורצלן, שיש, בריקים ועוד. אנו מבצעים התקנת מדרגות שיש בבתים פרטיים ובבתים משותפים תוך שיתוף פעולה עם יצרני וספקי שיש טבעי: שיי גריי, טרוורטין, ג'מעין, חלילה, חברון ועוד אנו מבצעים חיפוי בריקים כולל מילוי הממשקים כעיצוב לקירות והכנסת עומק לדירה.

לפרטים ומידע נוסף - צרו ​קשר ישיר עם אייל אור ​ 054-8043138​

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.