קבלן שיפוצים במרכז
9 באפריל 2017
קבלן שיפוצים לבית פרטי
14 בנובמבר 2022

שיפוץ בניינים משותפים


 
 

שיפוץ בניינים משותפים

שיפוץ בניינים הוא פעולה שצריך לבצע מעת לעת כדי לשמר את המראה שלהם והתחושה של כל הדיירים, ולשמור על בניינים יציבים ותקינים. רוצים לשפץ בניין משותף? הנה דברים שכדאי לדעת.

ב ניינים הם כמו כל מבנה אחר, והם אינם חסינים לבלאי של הזמן. לכן, בדיוק כמו בתים ומשרדים, שיפוץ בניינים הוא פעולה שצריך לבצע מעת לעת על מנת לשמר את המראה החיצוני שלהם, התחושה המחודשת שמקבלים כל דיירי הבניין ושמירה על יציבות ותקינות שלהם ושל התשתיות שלהם. אם אתם גרים בבניין משותף ואתם חושבים שהגיע הזמן שהבניין יעבור שיפוץ, הנה כמה דברים שכדאי לכם לדעת.

דבר ראשון, שיפוץ בניינים כרוך בהסכמה של כל דיירי המבנה, שהרי כל אחד צריך להשתתף בהוצאות. הרבה אנשים אינם מבינים את החשיבות של שיפוץ בניין ואת התועלות שיש לו, וסביר להניח שתצטרכו לצאת בקמפיין אגרסיבי למדי כדי לשכנע את כל הדיירים להסכים כדי שאפשר יהיה להתחיל בפגישת ייעוץ עם קבלני שיפוץ. כדאי להסביר לכל הדיירים שהשיפוץ יכול לשפר משמעותית את המראה של הבניין וליצור תחושה אסתטית ונעימה יותר, והוא גם יעזור לשפר ולשמור על התשתיות שלו. והכי חשוב, ערך הדירות בבניין יעלה בכמה אחוזים טובים בעקבות השדרוג.

 

אחרי שהצלחתם לשכנע את כל הדיירים, הגיע הזמן לבחון כמה דברים לפני שמתחילים לעשות את העבודות. דבר ראשון, עליכם להחליט האם אתם ודיירי המבנה מעוניינים לבצע שיפוץ חלקי או מלא? שיפוץ בניינים חלקי כולל נגיעות אסתטיות קלות כמו צביעה של חדר המדרגות והמעקות, גינון וכדומה. השיפוץ המלא כולל עבודות מורכבות ויקרות יותר כמו ריצוף חדש לחדר המדרגות והכניסה לבניין, איטום, חידוש הטיח, חידוש עמודים ועוד.

דבר שני, צריך לבחור קבלן שיפוצים, וזו יכולה להיות בחירה לא פשוטה בעליל. כדאי לבדוק הצעות מחיר מול כמה קבלנים במקביל, ולנסות להשיג חוות דעת מקרובים או לקוחות קודמים. חשוב לציין שכל קבלן גובה מחיר אחר בהתאם לאיכות העבודה ולחומרים שבהם הוא משתמש. לכן, כדי להגיע להחלטה הנכונה, יש לבדוק לא רק את המחיר אלא לקבל הצעה מפורטת ולבחון את התמורה שאפשר לקבל בעד המחיר שכל קבלן דורש. ככלל, כדאי להשקיע יותר כדי לקבל את הטוב ביותר.

לפני שהקבלן שבחרתם מתחיל את העבודה, כדאי לבדוק אם הוא קבלן רשום, אם יש לו את ההסמכה המתאימה וביטוח המכסה נזקים ותאונות. כדאי גם ליצור חוזה עבודה מולו, שיכלול את העבודות שיתבצעו, החומרים, המחירים ומסגרת הזמן לביצוע השיפוצים.

לפרטים ומידע נוסף - צרו ​קשר ישיר עם אייל אור ​ 054-8043138​

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.